Hem > Uncategorized > Det här är ditt land, det här är mitt land

Det här är ditt land, det här är mitt land

Följer naturligtvis Lisa Gemmels uppmaning att delta i det här blogguppropet. Som en påminnelse om att främlings- och invandrarfientlighet aldrig någonsin, någonstans, är okej. Min förhoppning är också att evolutionen och upplysningen tar hand om den typen av politiska strömningar och för evigt förpassar dem till historiens slagghög, där de hör hemma. Jag gissar att Zaida Catalán, Hanna Hallin och Maria Ferm håller med mig.

Kategorier:Uncategorized Taggar:
  1. oktober 15, 2009 kl. 9:50 e m

    Tack för att du sprider det här viktiga uppropet vidare! ♥

    Din länk är nu inlagd och uppdaterad i inlägget:

    http://tonarsmorsa.se/2009/10/11/bloggare-mot-rasism/

  1. oktober 15, 2009 kl. 9:50 e m

Kommentera

